عشق من

♥♥♥·´¯`·. اول به نام خدای عشق، دوم به نام عشق، سوم به یاد مرگ .·´¯`· ♥♥♥

عشق من

♥♥♥·´¯`·. اول به نام خدای عشق، دوم به نام عشق، سوم به یاد مرگ .·´¯`· ♥♥♥

عشق من

.......♥#########♥
.....♥#############♥
...♥###############♥
..♥#################♥..................♥###♥
..♥##################♥..........♥#########♥
....♥#################♥......♥#############♥
.......♥################♥..♥###############♥
.........♥################♥################♥
...........♥###############################♥
..............♥############################♥
................♥#########################♥
..................♥######################♥
....................♥###################♥
......................♥#################♥
........................♥##############♥
...........................♥###########♥
.............................♥#########♥
...............................♥#######♥
.................................♥#####♥
...................................♥###♥
.....................................♥#♥
.......................................♥
.......................................♥
.....................................♥
...................................♥
.................................♥
..............................♥
............................♥
.........................♥
......................♥
..................♥
.............♥
.........♥
......♥
.....♥
.......♥
..........♥
..............♥
...................♥
..........................♥
...............................♥
.................................♥
.................................♥
..............................♥
.........................♥
..................♥
.............♥
.....♥
...♥

.
وقتی به آسمان نگاه میکنم خوشحالم-چون به رغم فاصله ها باز زیر یک سقفیم
.
مهمترین درسی که از زندگی آموختم این بود که...
"هیچکس" شبیه حرفهایش نبود...
.
درد یعنی....
اونیکه دوسش داری بشینه کنارت...
از اونیکه دوسش داره برات بگه...
.
برای خیانت هزار راه است اما هیچ کدام به اندازه تظاهر به دوست داشتن کثیف نیست

پیام های کوتاه
  • ۱۳ فروردين ۹۳ , ۰۳:۲۸
    راست
آخرین مطالب
  • ۹۳/۰۱/۱۰
    شب
نویسندگان

دنبال تو نمیگردم

دنبال تو نمی گردم!

دنبال کسی می گردم...

تا تو رو نشونش بدم و بگم...

" مثل او نباش !
  • ♥maryam ♥

نظرات  (۷)

سلام خوبی عیدت مبارک اپم اگه سر بزنی خوشحال میشم 

سلام

من اپم

منتظرم شدیدا.........

سلام بهمن جون وبت عالیه وبم بیا

ah........bavaret mishe bahman?????

man injam...

va bekhatere rozayi ke nabodam mazerat mikham....

rozaye badi bod.......kheyli bad....onghadr ke dost dashtam yeki bashe ke

bedonam mitonam ro shonash gerye konam....faghat gerye

...

lanatiha.....

yahoom baz nemishe...onam baham laj karde!!!

haminja javab bede.............

rastiiiiiiii.......salam dadash......

پاسخ:
سلام اجی امیدوارم خوب باشی الهی بمیرم برات اجی داداشت نمرده که اجی من مثل کوه باهاتم غصه هیچی رو نخور همچی درست میشه به خدا توکل کن اجی منم برات دعا میکنم 
  • فریباااااااااا
  • سلام سلام.............
    واوووووووووووووووووووو ...............محشره..........
    مرسی که بم سرزدی ایکس من دیر اووووووووووومدم.......
    نبودم ..........وای دلم واسه بگوووووووومگووووووووویذررررررررررره شده.....
    موووووووووفق باشی.......... ولی باز مزاحم میشممممممممممممممممممماااااااااااا
  • فریبااااااااااااا
  • پخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ........
    بازم بیای هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    من که حتما میام...............
    ولی فعلا دیر به دیرررررررررررررررررررررررررر
    معذرررررررررررررررررررررررررررررت
    سلامممممم داداش گلم
    خوبی؟
    چرالینکم نکردی؟
    من لینکت کردم داداشی
    اپ کردم بیا منتظرتم باشه!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی